Dekarbonizace sacího systému BG Pf06 Aerosol Carbon Eliminator
918 Kč s DPH (759 Kč bez DPH)
Popis
Unikátní prevence sacího systému a ventilů motorů s přímým vstřikováním (GDi, FSi, TSi,….)
- Přípravek pro efektivní a bezpečné odstranění karbonových úsad ze zacího systému.
- Určeno pro aplikaci za chodu motoru do sacího systému.
- Prevence proti zanášení sacích ventilů
- Maximální prevence pro přímo-vstřikové motory – GDi, TSi, FSi…….
- Zcela bezpečný pro motory všechny součásti motoru a emisního systému.
- Maximální účinnost.
- Velmi jednoduchá aplikace.
- 4. krok v prevenci pro motory s přímím vstřikováním spolu s kitem BG Products.
Výhody
- celkově obnovuje výkon sacího systému
- působí preventivně proti karbonovým úsadám na sacích ventilech
- navrací motoru původní výkonové paramtry
- snižuje spotřebu paliva
- snižuje hladinu škodlivých emisí
- podporuje pravidelný chod motoru
- snižuje vibrace motoru
- prodlužuje životnost
Aplikace a dávkování
- Zahřejte motor na provozní teplotu. Motor vypněte a odstraňte sací hadici, MAP senzor nebo podobné místo aplikace v sacím traktu, tak aby bylo možné motor startovat a nebránila tomu hlášená porucha z odpojeného systému. Motor nastartujte a za dvojnásobku normálních volnoběžných otáček aplikujte do sacího traktu krátkými dávkami (2-3 vteřiny) s 15-20 vteřiunovou přestávkou. Jeden krát za 60 sekund krátce akcelerujte na 3500 ot/min, nechte spadnout na volnoběh a opět zvyšte na dvojnásobnou hodnotu volnoběhu. Vše opakuje do vyprázdnění produktu. Vypněte motor a znovu připojte sací hadici, senzor. Nastartujte a projeďte 20 minutovou jízdou pro odstranění veškerého zbývajícího čističe a úsad.
- VAROVÁNÍ: Použití přípravku bez přestávek může způsobit přehřátí katalyzátoru a nebo hromadění kapaliny v systému a možné poškození motoru. PRO PROFESIONÁLNÍ POUŽITÍ
- Poznámka: tento produkt má složitější aplikaci a měl by být aplikován odborníkem nebo pod jeho dohledem.
- Doporučení: aplikujte před výměnou oleje a po servisu vyměňte olej a filtr. Výměnu oleje proveďte s BG dekarbonizací olejového a spalovacího prostoru (BG 109/115/208)